vinie goes on a holiday trip

helluuu !
Tyvärr har jag ingen ps på denna skit data så kunde inte ta några bilder idag, =/.
Har varit inne några gånger under dagen och inget speciellt har hänt. . Lite bråk bland mina närmaste tjej vänner men de va duktiga och löste det (a' .
Anledningen till rubkriken é att jag taggar till mitt land i några days kommer hem på söndag. Under tiden kommer våran egna brouwni uppdatera. Nu får du inte busa allt för mycket utan mig B ;)
& glöm inte festen på MÅNDAG heller! Lova att komma nu,
xoxo viniee ♥

Kommentarer
Postat av: Mirre

Gud vad kul att NI har en blogg om pn älskar den!

2009-04-08 @ 20:20:22
Postat av: BROWNI

tack mirre vi älskar dje med <3

2009-04-08 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0