störande morgon

tjaa på alla .
jo innan jag skulle gå till datan och kolla på så gick jag in i väggen. Hur fan kan man missa en vägg igentligen?
Jaa jag är kanske lite blond, men de va inge kul :<.
Saksamma .. Eftersom klockan är bara elva så har inget hänt på pb ännu ;).
Och alla som undrar så har inte BAM slutat bara hennes kusin som delar gubbe med henne, inget att oroa sig för söddu :) . Senare idag när browni som har mer koll på bloggen en mig , så ska vi nog försöka fixa ett klotterplank ;)

Sha detta var allt för mig denna gång . BTW ; gillar ni designen? (svara i gb elr kommentarer, vi uppskattar kritk med! ;) ) Otroligt duktiga browuni who made it. Sen på vänster sida ser ni en iPod, mina och browunis favortier :D .
Puss Viniee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0